19 серпня 2018    
Пошук
Головна » Оголошення, анонси
29.05.2018

Оголошення конкурсу на вакантну посаду державної служби

 

Рахункова палата оголошує з 29 травня 2018 року конкурс на зайняття вакантної посади директора департаменту з питань правового забезпечення (категорія «Б») із урахуванням визначених умов його проведення.

 

Умови проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади
директора департаменту з питань правового забезпечення

 

Загальні умови

Посадові обов'язки

- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог Конституції України та чинного законодавства працівниками Рахункової палати;

- здійснення правового аналізу нормативно-правових актів, прийнятих на виконання Закону України «Про державний бюджет»;

- здійснення правової експертизи проектів нормативних актів, міжнародних договорів, загальнодержавних програм, що стосуються питань державного бюджету і фінансів України;

- здійснення аналізу стану фінансового та бюджетного законодавства, відхилення, порушення бюджетного процесу та підготовка пропозицій щодо усунення виявлених порушень;

- забезпечення правового супроводження контрольних заходів, які здійснюються Рахунковою палатою, та проведення правової експертизи нормативно-правової бази, яка стосується предмету перевірки;

- здійснення аналізу та перевірки стану дотримання суб'єктами бюджетного процесу законодавства про державне замовлення та державні закупівлі при використанні ними коштів державного бюджету;

- підготовка правових висновків, зауважень та пропозицій з питань, які виникають у ході проведення контрольних заходів;

- забезпечення захисту інтересів Рахункової палати в судах та державних органах влади;

- забезпечення виконання покладених на департамент завдань.

Умови оплати праці

- посадовий оклад 15000 грн.;

- надбавки відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. копія паспорта громадянина України;

2. письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3. письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4. копія (копії) документа (документів) про освіту;

5. оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6. заповнена особова картка встановленого зразка.

7. декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (роздрукований примірник заповненої е-декларації).

До заяви можуть додаватись інші документи, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються до 16 год. 45 хв. 15.06.2018

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

21.06.2018 о 10 год. 00 хв.

м. Київ, вул. М. Коцюбинського, 7

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону, адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дяченко Ірина Анатоліївна, тел. 206-07-46,
diachenko.iryna@ac-rada.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища за освітнім ступенем не нижче магістра, підготовка за спеціальністю "Право".

2

Досвід роботи

на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2-х років;

професійна діяльність у сфері права, в т.ч. на державній службі.

3

Володіння державною мовою

вільне

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Уміння працювати з комп'ютером

впевнений користувач; досвід роботи з офісним пакетом MicrosoftOffice (Word, Excel, Outlook Еxpress), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вільне користування законодавчою базою Liga

2

Необхідні ділові якості

аналітичні здібності, вміння вирішувати комплексні завдання, досягнення кінцевих результатів, вміння працювати з великими масивами інформації, здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них, вміння працювати в команді та керувати командою, вміння розв'язання конфліктів, вміння працювати у стресових ситуаціях, співпраця та налагодження партнерської взаємодії, вміння обŽрунтовувати власну позицію

3

Необхідні особистісні якості

відповідальність, ініціативність, дисциплінованість, тактовність, повага до інших, готовність допомагати, комунікабельність, неупередженість, самоорганізація та орієнтація на саморозвиток

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Закон України «Про державну службу»;

3. Закон України «Про запобігання корупції».

3

Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1. Закон України "Про Рахункову палату";

2. Бюджетний кодекс України

Про цей сайт | Адміністратор | Лист до редакції
Розробник ЗАТ "Софтлайн", Україна© Рахункова палата України