20 листопада 2017    
Пошук
Головна » Архів » Офіційні повідомлення » 2013 рік
05.09.2013

Розглянуто Колегією Рахункової палати

23.07.2013

Дорогі дороги столиці можуть стати ще дорожчими

Колегія Рахункової палати розглянула результати аудиту ефективності використання коштів, передбачених у державному бюджеті на здійснення м. Києвом функцій столиці, в частині їх спрямування на проектування, будівництво та реконструкцію транспортних розв'язок та мостових переходів у м. Києві, і констатувала, що пропускна спроможність доріг, котрі з'єднують лівий і правий береги міста з його центральною частиною, збільшилася у середньому на 30 відсотків завдяки введенню в експлуатацію чотирьох нових транспортних розв'язок площею 113,4 тис. кв. м. (на примиканнях просп. Науки до Столичного шосе і Дніпровського узвозу до Набережного шосе, біля станції метрополітену «Дніпро», на перетині бульв. Дружби народів і Наддніпрянського шосе).

Разом з тим, як показав аудит, кошти держбюджету, виділені комунальному підприємству Київської міськдержадміністрації «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» і державному територіально-галузевому об'єднанню «Південно-Західна залізниця», використовувалися у 2011-2012 роках в умовах недосконалого нормативно-правового забезпечення та недостатнього контролю з боку головного розпорядника - Міністерства фінансів України.

Як наслідок, із 1,2 млрд. грн., спрямованих на вказану мету, використано з порушенням законодавства 18,5 млн. гривень. В зв'язку із невідпрацюванням підрядниками перерахованих авансів, станом на 1 липня поточного року утворилася прострочена дебіторська заборгованість на суму майже 70 млн. гривень.

У столиці уповільнюються темпи зведення деяких шляхово-транспортних споруд. Зокрема, перенесено дату введення в експлуатацію Подільського мостового переходу, ступінь готовності якого складає лише 41,1 відс., порушено планові терміни будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро. Це призводить до збільшення вартості незавершеного будівництва, а також посилює навантаження на державний бюджет, оскільки питома вага держресурсів, спрямованих на зведення об'єктів столичної транспортної інфраструктури, сягає 70 відс. серед інших джерел фінансування.

Колегія Рахункової палати констатувала, що проблеми транспортного сполучення у столиці розв'язані лише частково і потребують подальшої уваги урядових та міських структур, подолання вказаних недоліків, зокрема, усунення ризиків неефективного використання бюджетних коштів, що виділяються для здійснення Києвом функцій столиці України.

Про цей сайт | Адміністратор | Лист до редакції
Розробник ЗАТ "Софтлайн", Україна© Рахункова палата України